känslor

0kommentarer

tänk vad ens känslor kan ställa till med,när man håller dem inne så pass länge och helt plötsligt så brister man i gråt,det är då man känner sig så svag och livet känns helt meningslöst i vissa tillfällen,men de är bara att kämpa,ta sig upp och rikta blicken framåt!
Att man bygger på så mycket på sina axlar,tillslut orkar man inte bära mera och då brister allt,att jag aldrig lär mig det,att kontrollera mina gränser till min belastning och vad jag egentligen klarar av innan det är försent,mina tankar går i 200 k/h,finns det ens nå stopp?
Det finns så mycket man vill säga men får de inte sagt,ibland så önska man att allting var så mycket lättare,att sluta bära på så mycket som får en att må dåligt,det är inte så de egentligen ska gå till men som sagt så kan man inte styra över sina känslor ,the true story!

Kommentera

Publiceras ej